Klager over banken

Eventuel utilfredshed med Nordfyns Bank

Vi gør alt for at undgå fejl i Nordfyns Bank, og det er vores mål, at vores kunder er tilfredse med os og vores måde at gøre tingene på.

Skulle du alligevel have et problem med en sag – eller med os, så håber vi, du først og fremmest vil drøfte problemet med din rådgiver i Nordfyns Bank. Kan vi i samarbejde med dig ikke løse problemet til din tilfredshed, har du mulighed for at klage til bankens klageansvarlige.

Såfremt du ønsker at klage til os, beder vi dig formulere din klage skriftligt og sende den til bankens klageansvarlige, som er sekretariatschef Lene Mikkelsen. Du skal sende den til følgende adresse:

Lene Mikkelsen
Nordfyns Bank
Adelgade 49
5400 Bogense

Du er også velkommen til at sende en mail til: lm@nordfynsbank.dk

EU-Kommissionens online klageportal kan også anvendes ved indgivelse af klage over en ydelse købt online. Det er særligt relevant, hvis du er forbruger med bopæl i et andet EU-land. Klage indgives her http://ec.europa.eu/odr. Ved indgivelse af en klage skal du angive vores e-mail adresse, som er bank@nordfynsbank.dk

Pengeinstitutankenævnet
Ønsker du at indgive en klage over Nordfyns Bank til Pengeinstitutankenævnet er kontaktoplysningerne:

Pengeinstitutankenævnet
St. Kongensgade 62, 2. sal
1264 København K

www.fanke.dk
Tlf. 35 43 63 33

Venlig hilsen
NORDFYNS BANK